3 Ekim 2008 Cuma

Yagmur ve Sonbahar.......

"Merhaba" Benim gonulden olan can dostum, sirdasim, yoldasim ve arkadasim bu gun de sana coskuyla dolu yuregimin derinliklerinden gelen seslenisim ile yine sana ulasmak adina benligimi saran tum kelimelerimi ozenle sozcuklere senin icin yaziya dokmeye cabalayacagim.

Hani ya olurda bir surci lisan edersem affola......

Su an hemen disarida ki kapimin tam onunde saganak halinde yagmur yagiyor ve ben dukkanimin icinden disariyi seyre dalmis huzunlu bir ruh haliyle benligimde sana dair tum duygularimi kaleme almaya calisiyorum.

Benim hayatimin akisi icinde kendimi bildim bilesi su Sonbahar mevsimi daima huzunlendirir. Agaclarin yaprak dokumleri ile saganak halinde yagmurun masmavi goklerden yere dogru inen damlalarini gorunce yuregim huzunlenir de hemen bir garip olurum. Aglamaya benzer derin bi ruh hali sarar butun yuregimi. Sanbahar da yagmur bir baska olur guzelim....

Cook eski sairlerin siirleri aklima gelir hani hep Sonbahar da ki ayrilik gulleriyle bezenmis misralarda ki huzunler ile dolu siirler aklima gelir. Korkarim bir gun ben de seninle Sonbahar mevsimi ayrilmak ve sensiz bu dunya da perisan olmaktan cok korkarim. Sevgi, Saygi, Guven ve o bizi biz yapan tum duygular hani yaa kolay kazanilmiyor. Ben her yuregimde sana dair guzel duygularimi kaybetmekten cok korkuyorum....

Seni kaybetmemek korkusu var bu benligim seni cok sevdi ve sana simsiki sarilarak ruh esim hayat arkadasim olup senin varligindaki asaletini kaybetmeme cesine buyuk bir tutkuyla senin sevgini sahiplenmek istiyorum.....

Nice dort mevsimi hic bir kaygiyi bu yuregimde yasamadan seninle beraber bir tek yurek olup hayatimizi dopdolu duygu seli olup yasamayi gonulden coook arzu ediyorum......

Seninle beraber mutlu bir cift halinde yasarken cevremizdeki diger insanlara da sevgiden yana asktan yana mutlu bir cift olarak ornek olmak ve bu fani dunyadan gocup gittigimizde yasadiklarimiz birer sevda masalina donusmesini coook arzu ediyorum......

Ben toprak oldugumda sen uzerime yagan yagmur olmani ve senin her damla yagmurunla bereket sacmak ve uzerimde yasayan butun varliklara senin anlam ve degerini anlatan mahsuller verirken renk renk cicekler acmak istiyorum.....
En Icten Saygi ve Sevgilerimle......

Homeros99 / Murat Kaya

Hiç yorum yok: