3 Ekim 2008 Cuma

Seni Cook Seviyorum.....

Sevdim ben cok guzel bir bayani
En tatlisi en guzeli sensin canisi
Nazi var cilvesi var bir de edasi
Ismi her an dudaklarimin cilasi

Cakmak bakisli sevdicegim benim
Onu her an ozleyen ah yine benim
Onsuz yasayamayan aglayan benim
Kizma sakin bana kirilma yarim benim

Sevgiye ve sevilmeye dair canimsin
Etkilendigim sen bir tanem canimsin
Vicuda gelmis ruhumun diger yarimsin
Ismini bu yuregime isledigim yarimsin
Yollarini kosarak asacagim askimsin
Onsuz olmaz digecegim tek askimsin
Ruhumun bu dunya da ki ilahi esisin
Uzaklari bana yakin yapan esimsin
Mutlu bir yuvayi kuracak dengimsin

Adin yuregimde o dilimde binbir hece
Sefkatin ve sevgin benimle her gece
Kiymetini onlarda bir bilseler ah nice
Isildar ismin goklerde ruhunsa bilmece
Mutluluk sevgiyle seni cook sevince
Sen bana daima tatli tatli gulumseyice
Isildar gozlerinin o ici sevince sevilince
Ne yapsam ne etsem sen bana gelince

Ben sensiz bu dunya yi soyle neylerim
Eger basimi onume gezip gorup eglerim
Neylerim ben sensiz soyle bana neylerim
Irag olan gozumde bir sevdigime soylerim
Mutlu olmazsam soyle bana ben neylerim

Bu siir Murat Kaya senin icin yazilmis dogaclama bir siirdir.....
En Icten Saygi ve sevgilerimle....
Homeros99/ Murat Kaya


Hiç yorum yok: