3 Ekim 2008 Cuma

Benim De Duslerim Var........

Merhaba benim sanal dunya da ki en degerli can yoldasim, sirdasim, arkadasim bu gun de sana naciz dilimin dondugunce, yaziya dokebildigimce seninle duslerimi paylasacagim.

Insallah sen de buyuk bi keyif alarak okurken. Bu benligimi saran dugularima tercuman olmani arzu ediyorum.......

Bu fani Dunya da yasamaya calisan her erkegin ve bayanin gelecege dair tutku dolu dusleri vardir. Yakin ve de uzak gelecege dair tutkuyla dopdolu duslerim var.


En yakin gelecege dair olan dusum canimdan bile cok sevdigim bir tanemi Dunya gozuyle gormek ve onunla ayni zaman ve mekani paylasirken sadece susup onun konusmasini dinlerken onun gozlerinin icindeki mutluluk isiltisinda kaybolmak. Bir sarkiyi onunla beraber dinlerken yanliz onun icin mirildanmak istiyorum.....

En uzak gelecegimde de sevdigimin kalbini kazanmis yanimda can yoldasim ve hayat arkadasimla beraber yan yana oturmusuz yas 100 olmus ve ikimiz bir sinema salonunda hayatimizi bir flim gibi izlerken Azrail ise benim yanimdaki diger koltuga oturmus ve bana gulumsuyor ve diyor ki " Haydi Murat senin de Dunya' dan ayrilma zamanin geldi ve ben senin ruhunu almaya geldim. Ruh esinle simdi vedalas obur dunya da Rabb in izniyle sen yine onunla berabeer sonsuza dek mutlu olacaksin simdi vedalasma zamani haydi. " digecek ben de sevdigime son bir kac kelime soyleyip gozlerimi huzur icinde sinema filimimiz bitmeden ruhumu benim icin gelen Azraile teslim edecegim. Olum animda bile yan yana olmak istiyorum esimle beraber olmak ve yeryuzunde bir kopru iki cesme okul vs. eserler birakip iyi bir sekilde anilmak istiyorum....

Benim elecege dair duslerimde bir tek ruh esime sadakatle bagli kalip onunla yavas yavas yaslanirken bu rengarenk suslu hayatin tadini cikarmak istiyorum.
Bu Dunya da ki hayatimizda bizi baglayan yer, zaman ve mekan gibi cok basit degerler bizim mutlulugumuza engel olmasina asla ve asla izin vermeyip sevdigimi cook mutlu etmek istiyorum.....
-
Biliyorum ki vakti zamani gelince su an karsimda duran bayanin saygi, sevgi, guven, anlayisina ve tum asil duygularina layik bir beyefendisi olacagima sahsim adina soz veriyorum. O zaman donup O benim gelene kadar sabirla beklemeye raziyim.......

Bazen bu tatli dusler kalin ve yuksek duvarlar ardina hapis olurlar. O zaman Insan is yapmak para kazanamak denilen bir dolap beygiri icinde doner doner durur ama bir turlu de mutlu olamaz buyuk bir ozveri ile yasamina dair tum guzelliklerini Is denilen calismak denilen kendini hep adadigi varolus onu tuketir durur......

Ben onun yuregini ebediyen kazanmak bu hayattimizda duslerimizi bir birimize vermek ve ikimiz de beraberce mutlu bir dunya omrunu yasamayi arzu ediyorum. Simdi bilmemki sen de beni anliyormusun.

Saygi ve Sevgilerimle .....
Homeros99 / Murat Kaya

Hiç yorum yok: