3 Ekim 2008 Cuma

Duslerime O Kadar Yakin Olmak..........

" Merhaba" Benim gonulden olan can dostum sirdasim ve arkadasim bu gun de sana benligimi susleyen rengarek dusleri mi dile getirmeye cabalayacagim. Insallah sen de hayli keyif alarak okursun.......

Benim de gelecegime dair tutkularimla dopdolu bana yakin ve uzak duslerim var Bu duslerimin en basinda bir tek seninle mutlu bir cift olup yuvamizi kurmak var.

Omrumuz boyunca senin icin her daim bakimli bir beyefendi olarak tam karsinda olup. Bu iki gozumun bir seni gormesi ve bir tek seni sevmesi benligimi yine sana adamak istiyorum.....

Duslerime hem o kadar yakin hem de uzak olmak cook kotu bir sey mesafeler ikimizi ayirmaya yetmeyecek bil ki benim sevgim adina Ferhat olup daglari asmaya bile varim. Cunku sen benim basima tac su gonlume sultan olmaya degecek olan nadide bir Elmas parcasi gibisin. Senin o guzelligin karsisinda ben bakimsiz bi hal de gorunmek beni perisan eder. Senin ruh esin olarak daima senin yakisiklin olmak istiyorum.......

Yasamin bu akisi icinde seninle ayni zaman ve mekani paylasmak ve sana bir nefes kadar yakin olmak benim icin coook degerlidir icinde senin varligindaki asaletin ile bir omur boyu sereflenen ben olmayi cok arzu ediyorum.....

Senin ellerine dokunmak ellerinin o sicakligini avuclarimda hisetederken cook heyecanlanmak ve sesimin sana titreyerek ulasmasi o anin sihirine kapilmis hani ya senin yaninda benligim sarhos olmus gibi oluversin ruhum ayaklarim yerden kesilir gibi olsun ve sanki o an seninle basbasa oldugum o zamanda yere basmiyormusum da bir cift melek kanatlarimla masmavi goklerinde mutluluktan ucuyormusum gibi gelir senin yaninda hissedecegim bu guzel duygulari bir degil bin omur boyu yanliz seninle beraber yasayacagima inanabilir ve bu tutkumun hic azalmadan katlanarak cogalacagina dair sana soz verebilirim.

Bil ki ben seni bu dunya da yasayan tum sevenlerinden daha cook seviyorum ve daima da yanliz seni sevecegim........

Bu yuregimdeki coskumun ve yasama olan istegimin kaynagi senin varligindir. Beni sensiz birakma ben sensiz yasamak ve yaslanmak istemiyorum.......

En Icten Saygi ve Sevgilerimle.......
Homeros99 / Murat Kaya

Hiç yorum yok: