3 Ekim 2008 Cuma

Itiraf Ediyorum Ben Basarisizim..

Benim bu sanal denilen guzel ruya da sevdigim ve yuregimi yalansiz ve de riyasiz benligimi paylastigin hatta ona kalbimde cok buyuk deger verdigim bir bayani etkilemeyi halen basaramamis olmak kotu bir duygu oldugunu simdi daha iyi anliyorum .

Sence ben uzulmekte ve kendime kizmakta haksizmiyim ? Onun essiz yureginde ki buyuk sevgisini, ilgisini, sevkatini kazanmak benim icin cook onemli bir duygu oldugundan bazen ben nerede yanlis yaptim digerek kendi kendi mi sucluyorum. Bir yerlerde bir seyleri atlamis veya eksik olan cok yanlis davranis gostermis olmaliyim ki onun ask dolu sevgi sozcuklerine ben mahsar olamadigim icin kendi kendimi cok ama cook uzuyorum. Sen de beni simdi cook iyi anliyorsun degil mi ?

Maksadim seni cok uzmek degil ama benim cozemedigim benim senin yuregini nerede ve nasil sevgini ve guvenini kazanabilecegimi bir turlu bilemiyorum. Su an gevezeligimle kendi ruh halimi yaziya dokup beni daha iyi anlamani arzu ediyoru. Cunku ben seni cook ama coook seviyorum......

En icten saygi ve sevgilerimle......
Homeros99 / Murat Kaya

Hiç yorum yok: