3 Ekim 2008 Cuma

Basarili olmak daima senin hakkin......

Benim sanal Dunya da ki gonulden olan can dostum sirdasim ve arkadasim senin daima basarili idealindeki mesleki kariyerine ulasmani gonulden arzu ediyor.

Senin her daim hayatin akisi icinde destekcin olmak istiyorum. Bana dusen senin yasaminda bir anlam bir deger olmak ve yeri geldiginde dualarimla ve de yeri geldiginde en icten tutku dolu dileklerimle yuregimi yanliz senin icin yaziya dokup moral vermek isterim.

Basarli bir bayan olup kaderinde ki ideal meslegini yaparken hayattan buyuk bir keyif almanda sana yardimci olmak ve benligimin birbirinden guzel olan tum duygularimi seninle paylasmanin verdigi buyuk mutlulugu seninle beraber sanal Dunya dan gercek Dunya ya uzanacak bir sevgi koprusunu ikimiz kurarken hayatin akisi icinde yasamak adina muhtesem duygulari seninle dolu dolu karsilikli olarak paylasmak istiyorum.

Ben seni sen oldugun ve kimselere benzemedigin icin oldugun gibi seni cook seviyorum........

En Icten Saygi ve Sevgilerimle......
Homeros99 / Murat Kaya

Hiç yorum yok: