3 Ekim 2008 Cuma

Gonlumde ki Gul Bahcesi.......


" Merhaba " Benim gonulden olan can dostum sirdasim ve arkadasim bu gun de sana yuregimde ki Gul bahcemin nadide yedi renkli Gulun den dilimin dondugunce bahsedecegim.......

Insallah sen de buyuk bir keyif alarak okursun dige umut ederek duygularimi bi tek senin icin kaleme aliyorum. Cunku sen benim icin cook degerli ve cook ozelsin.....

Benim gonul bahcemin bi tek Gulu var. O gun yeryuzundeki diger Gullerden cook daha guzel ve benim icin cook kiymetlidir. Gulumun yedi renkli acan cicegi ve beni hic bir zaman inciltmeyecek olan dikenleri mevcut oldugunu biliyorum......

O oyle bir Gul ki gonul bahcemde ben ona deli divane asik bir Bulbul olup ona ilani askla sakiyan bir canim candan bile ote buyuk bir duyguyla ona bagliyim.....

Benim Gulumun yedi reni var demistim ya sarisini Gunesten almis, Kirmisini da o atesin alevinden, Canli Pembesini de dusler diyarindan, Beyazini goklerdeki kar beyazi bulutlardan, Siyahini gecenin en derin karanliginin gizeminden, Morunu da Mor Meneksenin asaletinden almis, Masmavi rengini yedi kat goklerin tonlari ile butunlesmis ve bu Dunya da cok ama cok nadide olan yedi renkli Gulum ortaya cikivermis ve gonul bahcemin en ulvi olan makaminda yerini buluvermistir......
O sadece yedi renkli bir Gul degildir. Birbirinden yedi farkli huya sahip bir Dunya guzelirir benim yuregimi dolduran.

Onun ruh yapisinda Sari rengin Huznu, Kirmizinin Ihtiras dolu Tutkusu, Pembe nin Duslerini, Beyaz in tum Safligini, Siyah in Gizemini, Morun Asaletini, Mavi nin ise Bilgeligi ile bezenmis dunyanin en nadide olan tek bayanidir benim gonul gozumde o yedi renkli Gulumdur.......

Bazen yedi renkli gulum mahsunlasir da icine kapanir soylemez olur derdine bir care olmak isterim o susar durur. Benim Gulum bazen de deli divane olur ask ile cosar kosar guler eglenir mutlu olur, Bir an durar uzaklara dalar. Iyi bilirim onun dusler diyarinda ki bu duygusal ruh halini Bazen gizemlere burunur bir bilinmeslik var olur. Beklerim vakti zamani gelince bana yureginin tum sirlarini tek tek acip benligini benimle paylasmasini. Bazen o saf bir beyaz bulut olur cocukla cocuk ve buyukle de buyuk oluverir. Mor rengi ruhuna giydiginde endamiyla beraber asaleti benim gozlerimi kamastirir. Masmavi bir bilgelik sarinca onun ruhunu Ben Kiskanirim onu yedi kat ellerden ve ona degecek olan butun kem gozlerden kiskanirm ben yedi renkli Gulumu .......

Yani benim yedi renkli Gulum oyle baska Gullere hic benzemez......

Dilimin dondugunce yuregimdeki Gul bahcemin en nadide Gulunu sana taktim etmeye cabaladim. Insallah kurdugum bu sozcuklerimle sana duygularimla butun dusuncelerimi dogru bir sekilde ifadelerim seni mutlu edebildiyse ne mutlu bana.....

Saygi ve Sevgilerimle.....
Homeros99 / Murat Kaya

Hiç yorum yok: