3 Ekim 2008 Cuma

Dünümden bir kesit.......

Dun ogleye dogru dukkani acar acmaz is yerime benim daimi musterilerimden olan bir bayan alisveris yapmaya geldi. Iri kalipli ama hayli safcana bir bayandir. Hani dag basina gotur onu orada birak giki bile cikmaz senin gelmeni onu almani bekler de bir yere ayrilmaz.
.
Boyle safca bir bayandir. Her gelisinde iyice alisveris ve cikar. Hani bir defasinda ben sana onu anlatmistim. Su sudyen numarasini bilmeyip bana dukkanda icine giydigi o sudyenini gostermeye calisan bayan vardi ya iste o bayan bu bayandi. Neyse geldi alisveris yapti bizim buralarin caycisi her esnafin icini disini iyi bilir. Gecenlerde bizim buralarin marangozun iki firlama ciraklari bu safca kizi biraz tatli dil biraz da parayla kandirmislar dukkanin kapilarini kapatip safca bayani dukkanda istismar etmisler. Kahveci gormus durumu uyarmis nezaketle marangozun ciraklarini ama kiz basit bir bayan oldugu ve oyle de goruldugu icin erkeklerin ellerinde bir oyuncak gibi kullaniliyor. Iste bu durum da beni cook uzuyor bir cignem et misali bir bayanin safca duygularinin istismar edilmesi beni hayli cook uzuyor.

Bu ruhsal karakteri icinde olan bayanlar da var ben bu bayanlardan hic ama hic hoslanmiyorum. Benim gonlumde bir arkadas olacak olan bayanlar var ki onlarin anlam degeri benim yuregimde cook ozel.

Bunun icindir ki dun senin degerini bu yasadigim ornekle daha iyi anlamis oldum sen sana ait duygularinla varligindaki tum asaletinle diger bayanlardan cok ama cook farklisin buna butun kalbimle inanarak soyluyorum ki sen cok ozel bir bayansin ama kiymetin hemcinslerim olan diger erkekler tarafindan bilinemedigi icin de seni cook uzmusler ama ben onlar gibi degilim sevdigimde o bayani olesiye bir tutkuyla sever yuregim yana yana buyuk bir askla sadakatle ona ruhen baglanirim.

Sen beni yurekten sevene kadar da sabirla beklemeye raziyim. Simdi ben sana da hak veriyorum yani bu kadar hizli bir sekilde gelismesi seni urkutuyor ama bil ki benim yuregimdeki duygularimin ilahi pusulasi sevgiye ve aska dair bir ruh esi olarak seni gosteriyor. Duygularimi belki cok cosku dolu bir dille yansittim bu da seni urkuttugu icin kaygilar duyuyorsun ama bil ki ben yuregimi senin yoluna ve seni mutlu edebilmek adina benligimi seninle bu hayati paylasmayi arzu ediyorum. Bilmem ki simdi sen de beni anliyormusun ?

En icten Saygi ve Sevgilerimle ......
Homeros99 / Murat Kaya

Hiç yorum yok: