3 Ekim 2008 Cuma

Ruyalar Gercek Olsa.....

Ahh ruyalar gercek olsa
Seni her gun gorurdum.
O guzelim beline sarilarak
Yururdum.
Sabah olmasin dige gunesi
Sondururdum. Yatagina her
Gece gullerle doldururdum
Ruyalar ahh su ruyalar..........
__________________________

" Merhaba " Benim gonul dostum bu gece de sana boyle bir duygu yuklu sarki ile dile gelmek istedigim icin en severek dinledigim eski bir parcayla dile gelmeye calisacagim.........

Hayatimizin akisi icinde hepimizin birbirinden cok ama cook renkli gelecege dair duslerimiz vardir. Kimisi cok zengin olmayi duslerken diger yeryuzundeki en huzurlu bay veya bayan olmayi ister bir de mutlu bir yuvasi olsun isterken her ferdin kendine ait ic dunyasinda ki dus zenginligi ile arzularina kavusma istegi bazi zamanlarda cosarken bazi zamanlar da insan denilen varlik pasiflesir ve tutku larinin pesinde kosma hevesini kaybeder.

Gelecege dair dusleriyle pekismis o ideallerini kaybeden insan yasamaktan zevk alamaz hale gelir ve mutsuzluga adim adim ilerlerken benligini bir baska seyle teselli etmek adina kendini boylece sartlandirmis olur. Bazen adina is dunyasi denilen bazen de hoby adindaki seyler ile oyalanir durur.

Onun can varligini gelecek bir zaman dilimin de bekleyen mutlulukla dopdolu yarinlarina sanki " Hayir " der gibi bir isaret edip mutluluguna kendi eliyle engel olmus olur.

Duslerinin pesinde kosanlar daima mutluluk denilen duygunun keyifini surup hayattin anlamindan ve degerinden tum nasiplerini dolu dolu alirken bir digerini gordugu zaman onu da kendi hayatinda bir anlam bir deger olarak katarak onun varolus felsefesine digerini de dahil edip mutlu olmasina vesile olmayi arzu eder.

Hayat musterek paylasim varsa iste o an bu fani Dunya da mutluluk, sevgi,ask da katlanarak cogalir. Boylece hayatin tum duygulari dus olmaktan cikip gercekte var olan hayatin icinde kare kare dolu dolu yasanirken mutluluk sozcukleri karsilikli bir duygu diliyle dudaklardan dokulmeye baslar.

Bizi biz yapan duslerimiz olmazsa hayatinda bir anlam ve degeri olmaz ve mutsuzluk denilen kara bulut benligimizi sarar ve tum insanlara daima suclu ve cok kotuymusler gibi gormeye baslamamiza sebeb olurlar.

Ben bunlari kendi yasamimin akisi icinde ogrendim. Ruya gibi gecen 33 yillik dunya hayati tecrubemi bu naciz dilimin dondugunce senin icin yaziya dokmeye cabaladim ve benligimden geceneleri sana aktarmaya calistim ki beni benden daha iyi anlayasinda beni ben olarak sevipde benim yuregime paralel konumda el ele yurek yurege soylesesinde benim sevgime sen de dahil olup idealim de ki ruh esim olan sana dile gelmeye calistim......

En icten Saygi ve Sevgilerimle ......
Homeros99 / Murat Kaya

Hiç yorum yok: