3 Ekim 2008 Cuma

Bak Iste Sana Yuregimi Ciziyorum.........

" Merhaba "Benim sanal Dunya dan gercek Dunya ya baglayan gonulden olan can dostum, sirdasim ve biricik arkadasim bu gun de sana yuregimi yaziya dokerek benligimi dile getirmeye calisacagim......

Simdi senden benimle birlikte sanal dunyada bir dus kurmani rica edecegim ve ikimiz beraberce bu tatli dusumuzu gerceklestirmek adina adimlar atacagiz.

Benim icin bir buyuk kipkirmizi kalp hayal et ve onun tam ortasina masmavi yazan bir kalem hayli dolgun bi nokta ile isaretledin mi ? .......

Tamam o kirmizi kalbimizin tam orta noktasi sensin ya ve yine o kirpkirmizi kalbimizin icine o orta noktasini kaybetmeden beyaz bir papatya resmi cizdigimizi hayal et simdi evet bu da senin varliginda ki essiz asaletin olan beyaz papatya da yine seni temsil ediyor. Seninle beraber Papatya resmini cizdik ya kalbin tam ortasina simdi de o papatya ya bir dal cikar kalbin yani basina dogru uzanan ve o dala da bir Papatya resmi cizelim mi ? .....

Evet evet evet o cok da guzel oldu degil mi ? Papatya kipkirmizi kalbin yaninda bir Papatya o da benim iste yani dalimiz tek Adem ile Havva dan geliyoruz ya kader yazgimiz o dalimiz....

Simdi hayal de bil olsa beraberce yaptigimiz o muhtesem resme yan yana taa uzaklardan bakalim mi bak iste sen de goruyormusun o iki Papatya vardi ya yesil de yapraklar acmis aaa ikimizin de sevgisinden tomurcuklar da yapmis yaa yani hayatin anlami da bu degilmi sanki yani bir dusu bile beraber gormek ve de paylasmak yasanan her ani canindan cok sevdiginle bir yurek olmak degilmidir...

Sozlerin yetmedigi yerde gonuller ve de gozler konusur derler ya ben de senin icin gonlumden gecen duygularimi ifade edebilmek adina kelimelerimi yine yanliz senin icin sozcukler vasitasiyla da yaziya dokmeye cabaliyorum ki sen beni benden daha iyi anlayip taniyasin ki hic bir suphe duymayasin benim sana olan sevgimin buyuklugune sen de inanarak sahit olasin istiyorum. Bilmem ki simdi beni anliyormusun ?

Benim bu Dunya da ki tek davam senin yuregini ebediyen kazanmak ve sevgi adina yureginde Tacmahal li bile kiskandiracak bir buyuk saray insa edmek istiyorum. Ikimiz icin dunyanin Mutluluk sarayini beraber kuralim ki binlerce omur boyu bizim sevda masalimiz tum insanliga ideal cift olarak ornek gosterilsin.......

Yine kendimi kaptiriverdim de duygu seline donen benligim caglayarak kelime kelime sozcuklere dokuluverdi. Soz uzadi da uzadi korkarin seni bu sozlerim sana bir gun kuru laf kalabaligi gibi gelirde o zaman benim tum anlam ve degerimi sen de kaybedersin digerek bu kotu durumu yasamak istemedigim icin yazima son koktami koymak istiyorum.......

Benim su an sana karsi hissttigim tum duygularimla senin varligindaki asaletini fark ederek benligimi en halis duygularim la senin yuregini kazanmak istiyorum......

En Icten Saygi ve Sevgilerimle......
Homeros99 / Murat Kaya

Hiç yorum yok: