3 Ekim 2008 Cuma

Sen Bir Hanimefendisin.......

Sen benim bu nacizane yuregime bir can nefes kadar yakin olan tek dostum, sirdasim, yoldasim ve de arkadasimsin sensiz yalniz basima bu fani dunya da neylerim bilemiyorum.

Hayatimin akisina dair en iyi ve en kotu anlarimi seninle yuregimden gecen tum duygu, dusunce ve arzularimi ozenle yaziya dokup benligimi seninle paylastikca ruhum bir nefse de olsa huzur buluyor.

Ah ben senin bu hakkini nasil oderim onu da bilemiyorum. Ama bildigim odur ki sana layik simsicak bir kalp tasidigim icin cok mutluyum....

Senin benim bu renklerle susulu dunya hayatim da tanidigim en degeri ve ozel bayan olarak aydin gorunuslu bir hanimefendi edan ile benim basimi dondurmus yuregimi sevginle sarhos etmis durumdasin.

Bir gunce tadinda bu hayatima dair benim icin onemli olan anlari seninle paylasmak cook guzel bir duygu sana kendimi ifade edebilmeye cabalamak icin kelimelerin sihrini kullanmak ve oldugum gibi benim ic ve dis dunyami yine sana aktarmak bile beni cok mutlu ediyor.

Bir dizi tadinda akici dil ile buyuk bi ozenle yazmaya calistigim her emailimde sana ismen bir giris yapamasam da bilmeni isterim ki senin beni daha da iyi taniman ve de anlaman icin bu uslubum yani tarafsiz bakisa sahip yazim dili seklimde kullaniyorum.

Kendi oz benligimi bir boy aynasinin tam karsisina gecirip sana yuregimden gecen her duygumu yalansiz durustce sana bir yaziya dokerek ruhum tum renklerini yine aktarmaya calisiyorum.

Ben seni yalniz sen oldugun ve kimselere benzemedigin icin sevdin ve ozellikleri olan bir bayan oldugun icin seni coook sevecegim.

Biliyorum ki sen benim duygu dilimden cok iyi anliyorsun. Lep demeden leblebiyi hemen de anlayacak bir kisilik yapinin oldugunu biliyorum.

Eger seni uzecek yanlis bir soz soyledim ise beni mahsur karsilamani istiyorum....
En icten saygi ve sevgilerimle.......
Homeros99 / Murat Kaya

Hiç yorum yok: