3 Ekim 2008 Cuma

Gecmisiyle Barisik Olan Kisi Mutlu Olur....

" Merhaba " Benim sanal Dunya' da ki gonulden olan can dostum, sirdasim ve de arkadasim bu gun sana dedemin en ozel bir sozunden yola cikip yuregimi seninle paylasmaya calisacagim.....

Benim ak sacli bilge dedemin yillar once sagliginin iyi oldugu zamanlarda bana cok degerli bir nasihati vardi. O sozu yuregime isledim desem yeridir.

Hani o ani su an bile sanki dun gibi hatirliyorum daha lise caglarindaydim. Dedemleri ziyarete gittigim bir gun beni tam karsisina aldi ve dedi ki "Gecmisiyle Barisik Olan Bir Kisi Mutlu, Keyifli Olur Onun Her Isi " dedi. Ben de dedemin bu altin degerindeki sozunu hayat felsefeme dahil ederek Gecmisimdeki yasadiklarimla barisik olmaya calistim. Belki bu sayede yuregim mutlu ve hayattan buyuk keyif alir oldum....

Gecmisimde yasadiklarim benim hayat hikayemin anlamina cook deger kattigina inandim. Ben hic bir zaman sevdiklerimin kalbini kirip da ayrilmadim. Medeniyetin usulune gore saygi ve sevgi cercevesinde konusup uzlasip oyle bir sekilde dostca ve arkadasca kalabilmek adina bir bag kurup sevginin de askin da bittigi yerde bana sadece ve sadece dostlukla dopdolu arkadaslik gibi bir erdem kaldi....

Bunlari sana anlatmamin sebebini simdi sen de merak ediyorsundur. Sunu acik secik ifade edebilirim ki daima saygi ve sevgi adina karsilikli olan anlayisla sana durustce soylemek istiyorum ki.

Ben artik gelecege dair temeli cook ama cook saglam bir yuvayi kurarken kendi adima benim bu uzerime dusen tum sorumluluklarima sadakatle bagli kalacagima namusum ve serefim adina sana soz veriyorum...

Sozum senin huzurunda bir senet olup bana guvenmeni istiyorum. Ben o diger hemcinslerim gibi degilim. Beni sakin ha onlarla bir tutma ben uzulurum ama seni uzmem 33 yillik bir hayat tecrubem var.

Bilmem ki simdi sen de benim bu ruh halimi anliyormusun ? Senin yureginde bana dair bir dirhem suphe olursa acik ve secik dobra dobra bana soylemeni istiyorum.....

Insallah soylemek istediklerimi acik bir dil ile sana aktarabilmisimdir umuduyla bu sozlerime son verirken senden de artik bi karsilik olarak bir seyleri yazmani ve de benimle duygularini paylasmani istiyorum.

En Icten Sevgi ve Saygilarimla.......

Homeros99 / Murat Kaya

Hiç yorum yok: