3 Ekim 2008 Cuma

Istiyorum Istiyorum Ben Hep.........

" Merhaba " Benim gonulden olan can dostum bilmeni isterim ki su an aklim bir tek seninle carpiyor. Dunya da benim icin en degerli olan butun duygulari seninle beraber bu sanal ruya da yaziya dokup de paylasmak cook guzel bir duygudur.

Gercek Dunya hayatina uzanan bizim dostluk ve arkadasligimizin gelecegi de mutlu bir cift guvercin gibi seninle ayni duygulari omur boyu seninle her anin tadina varmak ve hayattan keyif almak istiyorum...

Senin basarinin ardinda ben olurken Benim basarimin ardinda da senin varligin ile guc kuvvet bulmak kendime olan tum guvenimi seninle omuz omuza ve de sirt sirta hayat denilen bu buyuk varolusta ikimiz beraber dayanisalim istiyorum.

Bu Dunya hayati biz insanlara bazen cok kisa bazen de uzun bir omur yasiyor musuz gibi gelebilir.

Bizim hayat hikayemizin her animizi cani gonulden paylasarak yasantimiza da buyuk bir anlam yuklu deger katacak ruh esimiz yani basimizda oldugunda her sey den buyuk bir keyif aliriz......

Yasama olan tutkumuzda isteklerimiz asla bitmez tukenmez bir coskuyla daima bizim icin en iyisini ve en mukemmelini isterken gelecege dair olumlu dusunceler ve umutlar kurarak mutlulugumuzu bu isteme duygusuyla pekistiririz.......

Benim de diger hemcinslerim gibi gelecege dair yarinlarima yapici duslerim mevcut. Bunlarin ilk i senin yureginde ki guven, sevgi, ask, saygi, hosgorune layik olup basima tac olmani, bu deli divane gonlume sultan, hayatima yoldas, bir omur boyu esim yani arkadasim olmani cok istiyorum.

Hani su eskiler derler ya " Sabrin sonu selamettirderler. Sabirli olan kel Murad dir. " yaa ben de sabirla o senin en mutlu gunu gormeyi gonulden arzu ederken. Bu sabrimin sonunda kel bir halde kalmaktan da korkuyorum.....

Laf lafi acti benim yuregim doldu dolud tasti. Bu bembeyaz sanal sayfalara benligimi dile getirmek uzere kelimlerimi yanliz senin icin islemeye calistim.

Bilmem ki benim kalbimden gelen bu cosku dolu seslenisimi dile gelisimden beni anliyormusun ? .......

En icten saygi ve sevgilerimle........
Homeros99 / Murat Kaya

Hiç yorum yok: