3 Ekim 2008 Cuma

Uzattim ellerimi seni seni seni diledim.

Bu bir dilek cesmesidir dediler bana
Oturdum yosun tutmus beyaz tasina
Uzattim ellerimi Seni Seni Seni diledim
___________________________

Iste benim gonulden olan can dostum bu Zeki Muren klasigi sarkinin sozlerinde ki gibi ben bu gun ikimiz adina uzattim ellerimi Rabbimden seni seni seni diledim. Dualarimin ve tum dileklerimin de kabul olmasini istedim.

Oyle cok imkansiz bir sey de istedigim yook ki benimle bu fani dunya hayatini paylasacak bir ruh esim, can yoldasim, gonul dostum, sirdasim, arkadasim ve de hayatima deger katacak bir sultan, olgun dusunceli bir prenses, basima tac olacak, yuvami yapacak beyaz suslu guvercinim olacak bir bayana kavusmayi ve onunla beraber huzur icinde yaslanmayi diledim.

Bu fani Dunya da uc farkli bayan kislik yapisi mevcut oldugunu hayatimizin akisi icinde dikkatle gozlemlemis durumdayim.

1 ) Basit Bayanlar : Toplumumuz icinde sayilari azinsanmayacak kadar cook olan bu kisilik yapisina sahip bayanlar gunu birlik iliskiler yasamayi severler. Ileriye donuk plan ve projeleri olmadigi icindir ki anlik duygularla yasamaktadirlar.

2 ) Arkadas Bayanlar : Bayanlar da bizim gibi toplumlarda cook fazla olup iyi bir dost ve iyi bir arkadastir. Kendilerini ya bir ise yada sosyal faliyetlere baglar boylece mutlu olmaya cabalarlar. Daima iyi yurekli olduklarindan gonulden olan can dostu ve sirdastirlar. Bu bayanlardan da cook iyi hayat arkadasi olur. Paylasim a duygusal manada acik olduklarindandir ki sirdaslik konusunda bir numaradirlar..

3 ) Evlenilecek Bayanlar : Ne yazik ki bu bayanlar az olduklari icin cook secicidir armudun sapi var uzumun copu var gibi bazi saplantilari oldugundan bu bayanlar cook kaprislidirler iyisine denk gelen bir adam sultan olurken bir de sansi yaver gitmezse adamin perisan eder adami da surundururler. Yani bu bayanlar gelecegi teminata almak isteyen erkekler icin cok ideal olup bazisi da yaslanirken adamina ot sokturur de adamin belini iki buklum edeni de vardir. Sans bu bazen kimine guler kiminide hungur hungur aglatir cile cektirir durur.

Ahh ne gariptir ki her erkegin kendi alin yazisinda bu uc bayanla karsilasmak ve bir seyleri paylasarak ogrenmek ve de bilmedigimiz ne varsa bu sayede de bilinclenmis oluruz.

Yaaa iste oyle bir durum soz konusu olunca bizler de bayanlari bu sekilde bir siniflandirma yapip yine bu sekilde onun kisilik yapisina gore anlam ve degerini biciyoruz. Hayatimizin akisi icinde bizler nelerini yasayarak goruyor ve saskina donuyoruz......

Bana gore en idela olan bir bayan ise ikinci secenekteki Arkadas olan bayanlari cook seviyorum. Belki bir gun sans benim de yuzume guler de idealim olan bayana yani sana bu dunya hayatimda kavusum da mesut ve bahtiyar olurum......

En Icten Sevgi ve Saygilarimla........
Homeros99 / Murat Kaya

Hiç yorum yok: