20 Temmuz 2008 Pazar

Para kazanmak kolay degil.....


Su hayatin akisi icinde para kazanmak oyle kolay degil bunu simdi daha iyi anliyorum. Esnaflik hayatimin rutin akisi icinde birikimler yapacak kadar bol kazanc saglamak cok zor ve bazen sanki bosa kurek cekiyormus gibi oluyorsun iste o an sabirli olmaktan baska caren olmayinca beklede gor mantigi devreye giriyor. Bu renkli hayatin senin karsina neler cikaracagini oylece bekliyorsun......

Bir erkegin maddi hayatta da guclu ve kuvvetli olmasi gerek ki kendine olan manevi guveni eksiksiz tam olsun......

Parasiz pulsuz bu hayati yasamak pek yavandir ben bunu cook iyi biliyorum. Cok para da insanin tum ruhi yapisindaki karakteristik kisilik ozelliklerindeki olumlu yanlarini degistirip bambaska bir kisi olmasina sebeb oluyor.

Dilerim ki Rabbim bizleri ne parasiz ve pulsuz ne de cok para ile kendi oz kimligini bir an icin kaybedip dogru bildigi yoldan sasirmis insanlardan etmesin......

Hayatimizin akisi icinde her sey tam bir kivam icinde olmali ki yasamin tadina doyum hic olmasin. Her erkegin ve bayanin dengi olan bir ruh esini bu dunya hayatinda buldugunda onu kazandiginda iste o zaman omurler sevdayla masallasir ve destanlasir.

Insallah ben de bir Adem oglu olarak ruh esime kavusurum dige umut ediyorum. Bilmem ki ben benim yuregimin sesini sana yaziya tam manasiyla dokebiliyorsam ne mutlu bana ki su an karsimdaki ozel buldugumun bayanin sanal da olsa arkadasiyim......

Hiç yorum yok: