20 Temmuz 2008 Pazar

Benim De Bir Yuvam Bir Ailem Olsun

Ahh be gonul dostum bu deli gonul ister ki benim de simsicak bir yuvam ve mutlu, huzurlu bir ailem olsun. Esime ve aileme adayayim ben de kendimi canla basla azimle calisarak onunla mutlu bir gelecek kurmak icin caba gostereyim. Yeryuzunde ki hayatimiz boyunca ikimizin ortak bir meyvesi olan cocuklarimiz olsun ve de en tatli en guzel sozcukleri onlarin dilinden duymak bizlere nasip olsun..

Esim hayatimin tanricasi ve dunya omrun de ki mutlulugumun kaynagi olsuversin. Benim icin sevdicegim ana tanrica Hermes gibi gonul tahtima kurulup o an ki en dogal kadinsi haliyle tam karsima otursun ve ben onu caglar boyu seveyim istiyorum.....

Oyle bir hayat arkadasi umut ediyorum ki Turk Sanat Musikisinin bilinen ve hic bilinmeyen butun makamlarin da coskuyla dopdolu ask ile sevgi sozcukleriyle dile gelmis ve nazarli dolu gozler korunmus sevda masalini yine onunla beraber 1000 lerce yil hic unutulmayacak cook bir mutlu cift masali yasamayi gonulden arzu ediyorum......

Bu sevgiyle askla bir omur boyu carpan yuregimin o son kalp atisinda huzur icinde bu beden canimi yani ruhumdan almaya gelecek olan Azrail e teslim ederken en son kez onun benim yanimda olmasini ve gozlerinin icinde ki essiz varligini gormek ve ben o an icin bu fani dunya omrumce benim daima yanimda ki ruh esime kavusmus olmanin huzuruyle canimi o Azrail in ellerine teslim edip. Bize nasip olacak Cennet veya Cehennem de ki bekleme yerinde sevdigim esimle bulusacagim ani ben buyuk bir sabirla beklemeye baskayacagim.......

Hani yaa adina omur dedigimiz sey var ya iste ben bu omur denilen varolusta ruhum diger yarisina kavusmus cok mutlu, ic huzura kavusmus ve kendimi bu renkli fani Dunya nin en sansli erkegi yani beyefendisi oldugumu daima yuregimde o mutlulugu hissetmek ve can yoldasim esimin varligindan gururlanmak istiyorum.

Onunla basbasa gecenin en mahrem anlarinda gun dogumuna kadar esimin o her noktasini kesfetmek, opmek, koklamak ve de mutlu edmeye cabalamak istiyorum. Yeni bir gun dogumunda kendi ellerimle onu ozenle bedenini sabunlamak ve yumusak tenini su ile oksamayi arzu ediyorum.

Esim yani hayat arkadasimin bal petegi ninden suzulen o serbet kivamindaki tatli ve de mayhos balina agizmi dayayarak bu benim yuregimde hissettigim bu dayanilmaz susuz lugumu gidermek kana kana icmek istiyorum.

Her ilkbahar gelisinde uyanan tabiyat ananin rengarenk dogasi gibi ben de her dort mevsim onunla beraber uyanmak ve hayati monotonsuz bir coskuyla mutluluk serenati yapan Mart ayi kedileri gibi esimle beraber o en guzel duygulari sevdigimle yasamak ve yasatmak istiyorum.
Simdi bilmem ki beni anliyormusun ? Sence ben cook sey mi istiyorum.....
En icten saygi ve sevgilerimle.......

Hiç yorum yok: