20 Temmuz 2008 Pazar

Ben de Evlenmek Istiyorum....

Bu dunya hayatimda benim de mutlu ve huzurlu bir yuvam, esim bir de canimdan bile cok sevecegim hayat arkadasimin olmasini ve onu mutlu edebilmek adina caba gosterirken esimi simartma onuruna kavusmak istiyorum. Evlilik denilen bu kutsal kurumun kendine hayli mesakatli sorumluluklari nin varligini yine benim de sahsim adina dusen tum sorumlulu- gunun farkindayim.

Yasim oldu 32 ve ben artik hayat denilen buyuk trenin o son vagonunu artik kacirmak istemiyorum. Seninle mutlu bir yuva kurmayi cok istiyorum. Ne yazik ki benim onum de bir tek engel var. Simdi senin o guvenini kazanip bu yuregimdeki mutluluk dusunu hayatin akisi icine dahil edebilsem iste o zaman iki cihanda da mutlu olan cift bizim olacagimiza gonulden inaniyorum....

Senin yaninda sana yakismak icin kilo vermek adina diyet yapmaya ve zayiflamaya basladim. Senin yuregini kazanmak ve de her daim yanibasimda seni ruh esim, sirdadim ve hayat arkadasim olarak gormeyi cook arzu ediyorum....
Bilmeni isterim ki bzim onumuze engel olarak her ne cikarsa asmaya dair tum gucu damarlarimda ki asil kanda hissediyorum.
Bu fani dunya da senin o pirlanta kadar degerli yuregini ebediyen kazanmak adina ben asla yilmam ve usanmam ve arzu ettigim o mutlu gelecege beraber el ele omuz omuza yurumek istiyorum.
Su an seninle beraber mutlu ve huzur icinde yasama dair binlerce milyonlarca dusum var. Her dusumde yanliz sen varsin. Insallah su an beni simdi daha iyi anliyorsundur ? ....

Sana olan duygularimi dile gelirken bir kusurum olduysa ve yanlis anlamana vesile olduysam senden cook ozur dilerim...

Seni sen oldugun ve bir esin benzerinin de olmadigi icin cook seviyorum.....
En icten saygi ve sevgilerimle....

Hiç yorum yok: