20 Temmuz 2008 Pazar

Bir Yudum Umut & Bir Tutam Sevgi

Merhaba benim sanal Dunya m da ki cani gonulden olan dostum ve sirdasim bu gun yine sana yuregimin en icten duygu ve dusunceleri mi seninle paylasmak istiyorum.....

Insallah sen de hayli buyuk keyif alarak eposta mi okursun umudundayim.....

Bizleri hayata simsiki baglayan en yuce duygu Umut dur. Oyle ki hayatimizin akisi icinde bir yudum umut duygusu yuregimizde olma dan yasamak bize mutluluk hissi vermez....

Umut bizi gelecege duslerimizi olumlu bir yonde multive eder. Umutlarimizin coklugu ve azligi ile yasama olan baglarimiz pekisir veya azalirken hayattan ya keyif alir yada nefret ederiz. Umut bizim icin cook onemlidir.

Hayatimizin akisimiza daima o yon verir. Para, San, Sohret, Mevki, Makam vb. kariyer dunyamiza da etkisi buyuktur. Ask ve Sevgi adina yasadigimiz tum duygu dunyamizda o Umut etmekle yuregimizin diger yarisi olan onu bulmak arzusuyla dolup tasariz.....

Benim de en buyuk umudum senin o essiz yuregin de bin omur boyu deger verdigin bir can dostun, bir arkadasin, ve senin bir yoldas in olmak benim icin cook buyuk onurdur......

Bir tutam Sevgi de bizi biz yapan en yuce degerdir. Sevgisiz hic bir canli yasayamaz. Bir yasamamin olmazsa olmazi hava, su, toprak ve ates gibi sevgide hayatin varolusunda ki o en kutsal degerdir......

Sevgi eger karsilikli olursa iste o zaman degeri yuzyillarca surecek cok buyuk bir gonul bagina donusur. Sevgi insanlarin siradan olan hayatlarini masalsi bir dille destanlastirarak olumsuzlestirir.

En kaba dikenli Kaktus bitkisi bile sevgiyle dile gelen sozcuklerle yakinlik gosterilince kisa bir zaman sonra cicekler actigini gorur ve cok sasirmamiza sebeb olur.
Butun mucizelerin temelinde sevgiyle bir olmus yureklerden gelen dualarin zaman ve mekanlar asarak sevilenin yuregine bir an icin de ulasmasina sebeb oluverir.

Hani ya Sevgi yi bir edebiyatcinin gozuyle yorumlarsak o zaman sevginin gercek anlam ve degerini daha iyi anlamis oluruz. Sevgi koku Sev den gelir. Sev : Karsiliksiz bir duyguyla ona karsi hissedilen en degerli duygu. O sevgi nin sonuna takilan Gi takisi ilgi alakayi dile getirir.

Sevgi bunun icin cook yalin ve sade ama bir o kadar da icerigi duygu dolu bir sozcuktur.

Sevgi eger icinde bir tutam umut sakliysa o zaman o sevgi olumsuz bir sevgidir... ....

Bilmem ki simdi beni anliyormusun ? Insallah sen de buyuk bir keyif alarak zevkle okumusundur. umudundayim. Bil ki sana dair bu yuregimde kocaman bir sevgi var......

Hiç yorum yok: